BRAIS ABELENDA: “O PREMIO AXÚDAME A SEGUIR DANDO O MELLOR DE MIN”

El premio XOGADOR ESTRELLA GALICIA del mes de marzo recayó por fin sobre uno de los habituales finalistas que todavía no había podido levantarlo durante esta temporada: Brais Abelenda.

El futbolista valdubrés se impuso con claridad a Rufo y a Yelko Pino en la votación digital y recogió su trofeo de manos del patrocinador cervecero del Pontevedra CF en la terraza de la cafetería Lola, situada en la rúa Virxe do Camiño 43 de la capital.

“Este recoñecemento é importante, pero o principal é o partido desta semana o final de liga, e acadar o que queremos todos. O premio axúdame a seguir dando o mellor de min”.

Abelenda destacó el gran momento de unión que viven los aficionados y el equipo, siendo el último gran ejemplo el desplazamiento masivo de aficionados a A Lomba para disfrutar del derbi ante el Arosa SC: “Cando as cousas van ben e hai comunión entre afección e xogadores, cando imos por detrás no marcador e seguen animando e tirando de nós para arriba ao final os xogadores notámolo e axuda a conseguir os resultados”.

Sobre los siguientes partidos, el atacante granate confía en “gañar os catro partidos e esperar a que pinche o Adarve. Pensamos que eles poden deixarse puntos e nós temos que sacar os doce”.

Preguntado por su futuro en la ribera del Lérez, Brais Abelenda no esconde que “nesto do fútbol nunca se sabe, pero estou moi cómodo no vestiario e no campo xogando. O noso estilo de te-la pelota venme bem, saca as miñas maiores virtudes e se as cousas van ben, espero seguir aqui”.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.